Opći uvjeti poslovanja
Opći uvjeti poslovanja u Music Wheel, Instrument & Music Shop internet trgovini (web-shopu) društva Konsonanca d.o.o.
Opće odredbe
Opći uvjeti poslovanja predstavljaju sastavni dio svakog ugovora o kupnji proizvoda u internet trgovini (web-shopu) društva Konsonanca d.o.o. iz Zagreba.
Na ove Opće uvjete poslovanja primjenjuju se relevantne odredbe Zakona o obveznim odnosima, Zakona o elektroničkoj trgovini i Zakona o zaštiti potrošača.
Prodavatelj
Naziv: Konsonanca d.o.o. (u daljnjem tekstu: prodavatelj)
Sjedište: Garićgradska 13, Zagreb
Prodajno mjesto: Music Wheel, Instrument & Music Shop
Adresa: Ozaljska 96, Zagreb
Telefon: (01) 2921-253
Email: info@musicwheel.hr
OIB/VATIN: HR54527625882
MBS: 081187788
Osoba ovlaštena za zastupanje: Lidija Kaić, direktorica
Upisano kod Trgovačkog suda u Zagrebu pod brojem: Tt-18/24713-4
Temeljni kapital uplaćen u cijelosti: EUR 2.654,45
Žiro račun: IBAN HR6223400091110958834, Privredna banka Zagreb, SWIFT CODE: PBZGHR2X
Prodavatelj posluje pod trgovačkim imenom Music Wheel, Instrument & Music Shop, a u internet trgovini prodaje putem web-shopa kojem se pristupa na web-adresi: https://musicwheel.hr/ (u daljnjem tekstu: web-shop).
Kupac
Kupac je svaki posjetitelj web-shopa, fizička ili pravna osoba, koji odabere barem jedan proizvod za kupnju, potvrdi narudžbu, odnosno preda obvezujuću ponudu za kupnju te plati ugovorenu cijenu bilo kojim od raspoloživih načina plaćanja.
Kupac snosi odgovornost za točnost i cjelovitost unesenih podataka prilikom kupnje.
Svi ugovori sklopljeni između prodavatelja i kupca putem web-shopa regulirani su odredbama ovih Općih uvjeta i zakonima navedenim u njima, te Zakonom o provedbi Opće uredbe o zaštiti podataka.
Izjava o zaštiti i prikupljanju osobnih podataka, te njihovom korištenju
Prodavatelj se obvezuje pružati zaštitu osobnih podataka kupaca na način da prikuplja samo nužne, osnovne podatke o kupcima/korisnicima, neophodne za ispunjenje obveza prodavatelja. Prodavatelj informira kupce o načinu korištenja prikupljenih podataka i redovito im daje mogućnost izbora načina korištenja njihovih podataka, uključujući mogućnost odabira žele li ili ne da se njihovo ime ukloni s lista koje se koriste za marketinške kampanje. Svi podaci o korisnicima se strogo čuvaju i dostupni su samo djelatnicima kojima su ti podaci nužni za obavljanje posla. Svi djelatnici prodavatelja i poslovni partneri odgovorni su za poštivanje načela zaštite privatnosti.
Više o zaštiti privatnosti možete pronaći na sljedećoj poveznici: https://musicwheel.hr/pravila-privatnosti/.
Pravila o kolačićima (cookies)
Kako bismo učinili našu internetsku stranicu lakšom i ugodnijom za korištenje, koristimo kolačiće kroz cijelu stranicu. Kolačići su mali dijelovi podataka koji nam omogućuju usporedbu novih i prošlih posjetitelja, razumjeti kako korisnici koriste našu stranicu i daju nam podatke kojima možemo iskustvo korisnika učiniti još ugodnijim i učinkovitijim u budućnosti.
Kolačići ne pohranjuju nikakve osobne podatke korisnika i identifikacijski podaci nikada neće biti pohranjeni. Ako želite izbjeći korištenje kolačića, morate prilagoditi postavke Vašeg računala na način da se brišu svi kolačići internetskih stranica i/ili da dobijete obavijest putem upozorenja ako se kolačići pohranjuju. Ako želite nastaviti bez promjena u postavkama za kolačiće, jednostavno nastavite prema stranici.
Slike i opisi proizvoda
Slike i opisi proizvoda ponuđenih na prodaju u web-shopu dobiveni su od proizvođača/dobavljača ili preuzeti s interneta i ne moraju nužno biti identični proizvodu koji se prodaje. Prodavatelj u opisima i slikama objavljenim u web-shopu nastoji što točnije vizualno prezentirati i navesti karakteristike proizvoda iz svog asortimana, no zadržava pravo na moguće nehotične pogreške u opisu i slikama proizvoda. Fotografije ne moraju u svim pojedinostima odgovarati proizvodima koji se isporučuju kupcu, te se kupac upućuje da za sve eventualno potrebne dodatne informacije kontaktira prodavatelja na prodajnom mjestu Music Wheel, Instrument & Music Shop i to na bilo koji od navedenih kontakt podataka (e-mail, telefon, adresa).
Cijene
Cijene istaknute uz proizvode u web-shopu predstavljaju maloprodajne cijene izražene u kunama (HRK) te uključuju PDV i vrijede za sve načine plaćanja omogućene u web-shopu u trenutku obavljanja plaćanja ili zaprimanja narudžbe. Navedene maloprodajne cijene vrijede isključivo za kupnju proizvoda putem web-shopa i mogu se razlikovati od maloprodajnih cijena na fizičkom prodajnom mjestu. Cijene, uvjeti plaćanja i akcijske ponude vrijede isključivo u trenutku narudžbe i/ili plaćanja i mogu se promijeniti bez prethodne najave. U navedene maloprodajne cijene nisu uključeni troškovi dostave, carine niti bilo koji drugi manipulativni troškovi.
Dostava
Dostava na adresu
Proizvode kupljene ili naručene u web-shopu šaljemo isključivo na području Republike Hrvatske, a dostava se obavlja prema uvjetima naših vanjskih partnera.
Dostava za sve narudžbe u iznosu 50,00 eura i više je besplatna, a za narudžbe manje od 50,00 eura cijena dostave iznosi 5,00 eura.
Za sve narudžbe koje se kupcima šalju na adresu za dostavu, nakon što kurirska služba preuzme pošiljku, kupcu se na adresu elektroničke pošte koju je prilikom unosa narudžbe naveo za kontakt, dostavlja broj za praćenje
Kada narudžba stigne na adresu za dostavu, kupac je prilikom preuzimanja narudžbe dužan provjeriti stanje pošiljke. Ukoliko primijeti bilo kakva oštećenja u trenutku primopredaje, kupac ih treba prijaviti djelatniku kurirske službe koji mu je naručenu robu dostavio te odbiti preuzimanje oštećene pošiljke. U suprotnom, ukoliko kupac bez bilo kakve primjedbe narudžbu preuzme od djelatnika kurirske službe, prodavatelj će smatrati da je proizvod isporučen bez bilo kakvih vidljivih oštećenja.
Također, nakon što kupac pošiljku preuzme, dužan ju je bez odlaganja pregledati i provjeriti njezine funkcionalnosti, a ukoliko uoči bilo kakve vidljive nedostatke, treba ih prijaviti prodavatelju najkasnije u roku od 8 dana od primitka. Ukoliko u tom roku kupac prodavatelju ne dostavi prigovor na izgled i funkcionalnost kupljenih proizvoda, prodavatelj će smatrati da je roba isporučena u ispravnom stanju te ne može odgovarati za naknadno prijavljene vidljive nedostatke
Osobno preuzimanje u poslovnici Music Wheel u Zagrebu, Ozaljska 96
Osim dostave robe na adresu odabranog primatelja, kupac se prilikom kupovine u web-shopu može odlučiti i za preuzimanje kupljene robe u prodajnom prostoru prodavatelja u Zagrebu, Ozaljska 96. U tom slučaju se prilikom narudžbe u web-shopu odabire opcija “OSOBNO PREUZIMANJE“, a trošak dostave se ne obračunava. Po završetku obrade narudžbe, prodavatelj će kupca na e-mail adresu, koju je kupac naveo prilikom registracije korisničkog računa ili narudžbe, obavijestiti kada će narudžbu biti moguće preuzeti.
Način kupovine u web-shopu
Za obavljanje kupovine kupac može otvoriti korisnički račun u web-shopu i putem njega biti prijavljen u trenutku davanja obvezujuće ponude ili prijavu u web-shop može provesti kao gost. Ako se odluči za otvaranje korisničkog računa, račun se otvara i/ili se na njega prijavljuje odabirom linka: Korisnički račun – prijava.
Kupac odabire proizvode koje želi kupiti i dodaje ih u košaricu. Označavanjem potvrde narudžbe i prihvaćanjem ovih Općih uvjeta poslovanja, kupac sa svoje strane potvrđuje narudžbu, odnosno predaje obvezujuću ponudu za kupnju.
Obvezujuća ponuda kupca ne predstavlja automatizmom prihvat ponude od strane prodavatelja. Prihvat ponude kupca od strane prodavatelja dostavlja se kupcu putem elektroničke (e-mail) poruke prodavatelja u kojoj se jasno navodi da je ponuda prihvaćena ili se ponuda kupca prihvaća samom isporukom proizvoda kupcu. Svako drugo razumijevanje i/ili praksa ne smatra se prihvatom ponude od strane prodavatelja.
Po primitku obavijesti o provedenom plaćanju prodavatelj izdaje račun te ga dostavlja elektronski na e-mail adresu koju je kupac naveo prilikom registracije korisničkog računa ili narudžbe, te u roku do 48 sati (vikendi, neradni dani i državni praznici se isključuju iz ovog roka) predaje pošiljku s narudžbom vanjskom partneru za dostavu.
Način plaćanja
I. VIRMANOM/ OPĆOM UPLATNICOM / INTERNET BANKARSTVOM (PLAĆANJE UPLATOM NA RAČUN)
Kod ovog načina plaćanja kupac će na e-mail adresu dobiti potvrdu narudžbe u kojoj su navedeni podaci potrebni za uplatu. Uplatu je moguće provesti na bilo koji način na koji kupac i inače obavlja svoja plaćanja.
Primatelj: Konsonanca d.o.o., Garićgradska 13, 10 000 Zagreb
Broj računa za uplatu – Privredna banka Zagreb d.d.:
IBAN HR6223400091110958834
Model: HR00
Poziv na broj: broj Vaše narudžbe iz web-shopa
Kod ove vrste plaćanja krajnji rok za uplatu je 2 (dva) radna dana od kada na Vaš email stigne „Obavijest o zaprimljenoj narudžbi“. Nakon isteka navedenog roka, narudžba će biti otkazana.
Po zaprimljenoj uplati prodavatelj će započeti s obradom narudžbe.
II. KARTICAMA– jednokratno i na rate bez kamata i naknade
Jednokratno:
- Maestro, Visa, Mastercard kartice – svi izdavatelji
- Premium Visa kartice – PBZ Card d.o.o.
- Diners Club kartica – Erste Card Club d.o.o.
Na rate – do 24 rate beskamatno:
Do 6 rata:
- Maestro, Visa kartice – tekući računa PBZ d.d.
- Premium Visa kartice – PBZ Card d.o.o.
- Diners Club kartica – Erste Card Club d.o.o.
Do 12 rata:
- Maestro, Mastercard, Visa kartice – izdavatelji unutar MBNet grupacije (Erste&Steriermärskiche Bank d.d., Slatinska banka d.d., Istarska Kreditna Banka Umag d.d., Nova hrvatska banka d.d., Kentbank d.d., Agram Banka d.d.)
Minimalan iznos transakcije za ovu opciju je 30,00 €.
Do 24 rate:
- Visa, Mastercard i Vpay kartice – Zagrebačka banka d.d.
Minimalan iznos transakcije za ovu opciju je 40,00 €.
Plaćanje karticama u web-shopu provodi se putem Corvus Pay usluge.
Garancija / Jamstvo
Za sve proizvode iz asortimana koji podliježu jamstvu vrijedi garancija odnosno jamstvo toliko dugo koliko je navedeno na računu ili na posebnom jamstvenom listu.
Rezervni dijelovi i pribor (primjerice žice, piskovi, kablovi, gitarski pribor i/ili ostali potrošni artikli) izuzeti su od davanja garancije odnosno jamstva.
U svim ostalim situacijama, ukoliko na računu koji kupac dobiva nakon prodaje nije posebno naznačeno ili prilikom kupnje nije izdan poseban jamstveni list, vrijedi obvezno jamstvo pod zakonskim uvjetima.
Reklamacije i povrat naručenih proizvoda u slučaju materijalnih nedostataka
Neovisno o garanciji/jamstvu prodavatelj je odgovoran za materijalne nedostatke proizvoda u roku od dvije godine od dana preuzimanja kupljene robe u skladu s odredbama Zakona o obveznim odnosima.
Prodavatelj odgovara za materijalne nedostatke proizvoda iz svojeg asortimana koji su postojali u trenutku prelaska rizika na kupca, bez obzira je li mu to bilo poznato.
Prodavatelj odgovara i za one materijalne nedostatke koji se pojave i nakon prelaska rizika na kupca, ako su oni posljedica uzroka koji je postojao prije toga.
Pretpostavka je da – ukoliko se nedostatak pojavio u roku 6 mjeseci od prelaska rizika – je isti postojao i u vrijeme prelaska rizika, osim ako prodavatelj ne dokaže suprotno ili suprotno proizlazi iz naravi stvari ili naravi nedostatka.
Ako prodavatelj utvrdi postojanje materijalnog nedostatka, kupac ostvaruje pravo zatražiti od prodavatelja uklanjanja nedostatka, zamjenu novom stvari bez nedostatka, sniženje cijene ili raskid ugovora, sve u skladu sa Zakonom o obveznim odnosima.
Pravo na odustajanje od kupnje i jednostrani otkaz ugovora
Sukladno Zakonu o zaštiti potrošača kupac ima pravo na jednostrani raskid ugovora i povrat proizvoda kupljenih u web-shopu bez navođenja razloga za raskid u roku 14 dana od dana isporuke proizvoda kupcu.
U tom slučaju kupac o svojoj odluci prodavatelja obavještava dostavom ispunjenog i potpisanog Obrasca za jednostrani raskid ugovora, koji je moguće preuzeti ovdje na poveznici.
Kupac mora izvršiti povrat robe bez odgađanja, a najkasnije u roku od 14 dana od kada je obavijestio prodavatelja o svojoj odluci da raskine ugovor. Troškove transporta/dostave povrata predmeta kupnje snosi kupac, a vraćeni proizvodi moraju biti u stanju u kojem su mu prethodno bili dostavljeni, te u originalnoj ambalaži (trgovačko pakiranje u kojem je proizvod isporučen) zajedno s pripadajućim računom i jamstvenim listom/jamstvom.
Po primitku vraćenog proizvoda te ispunjenog i potpisanog Obrasca za jednostrani raskid ugovora ili bilo koje druge nedvosmislene izjave kojom kupac izražava svoju volju da raskine ugovor, prodavatelj će izvršiti povrat novca u iznosu i na isti način na koji je bila izvršena uplata za kupljeni proizvod.
Kupac nema pravo na jednostrani raskid ugovora o kupoprodaji u slučajevima definiranim člankom 79. Zakona o zaštiti potrošača (posebno se odnosi na zapečaćenu robu koja zbog zdravstvenih ili higijenskih razloga nije pogodna za vraćanje ako je odpečaćena nakon dostave).
Internetsko rješavanje sporova
Ako imate problem s robom ili uslugom koju ste kupili na internetu, na ovoj platformi možete podnijeti pritužbu. Tu će pritužbu zatim riješiti neovisno tijelo za rješavanje sporova.
U slučaju potrebe podnošenja pritužbi te rješavanja potrošačkih sporova on-line možete se koristiti Platformom za on-line rješavanje potrošačkih sporova (Platforma za ORS). Navedenoj platformi kao i svim potrebnim informacijama možete pristupiti putem linka http://ec.europa.eu/odr.
Rješavanje sporova
Eventualne sporove kupac i prodavatelj će pokušati riješiti sporazumno, no ukoliko to neće biti moguće za rješavanje sporova nadležan je sud u Zagrebu, uz primjenu mjerodavnog materijalnog hrvatskog prava.
Pravo na izmjenu Općih uvjeta poslovanja i ostale odredbe
Prodavatelj zadržava pravo na izmjenu ovih Općih uvjeta poslovanja bez prethodne najave, a Opći uvjeti koji se primjenjuju prilikom kupnje su oni Opći uvjeti poslovanja koji su objavljeni u trenutku narudžbe proizvoda.
Također, prodavatelj zadržava i pravo izmjene sadržaja web-stranica https://musicwheel.hr/ i neće biti odgovoran za bilo kakve moguće posljedice koje mogu rezultirati ovom promjenom.
Za sve što nije uređeno ovim Općim uvjetima poslovanja primjenjuju se važeće odredbe Zakona o obveznim odnosima, Zakona o zaštiti potrošača, Zakona o trgovini i Zakona o elektroničkoj trgovini, ovisno o tome što je primjenjivo.